• وبلاگ : مـــ هـر بـا ن
  • يادداشت : پاسخ به پرسش از آيت الله مصباح يزدي
  • نظرات : 8 خصوصي ، 32 عمومي
  • پارسي يار : 9 علاقه ، 6 نظر
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + مصباح زده! 

    من بي احترامي به اين شخصيت را قبول ندارم ولي واقعا ايشان هم افراط مي کنند! اينکه بگوييم امام زمان براي رييس جمهور دعا مي کننند و امثال اينها افراطي گري است. اين مبالغه ها کار دست خود ايشان، اطرافيان و شخص مورد تعريف مي دهد. توجيه يخ شما را هم در مورد دعاي امام زمان خواندم. اينکه احمدي نژاد در سال 84 مقابل هاشمي ايستاده باعث شده مشمول دعاي امام زمان شود! حضرت که مثل ما نيست ته خط را مي داند! در همين انتخابات نيز آقاي مصباح شديدا غلو کردند که در آسمان و زمين اصلح از آقاي لنکراني نديدم. حتي اگر اينگونه هم باشد اينگونه تعابير غلو و مبالغه است و بسيار مضرّ. بگذاريد ايشان هم نقد بشوند و بر آشفته نشويد. نقد مفيد و مودبانه!
    پاسخ

    سلام. به ياد ندارم علت دعاي امام زمان را مقابله با آقاي هاشمي ذکر کرده باشم. حقير استناد به حديث کردم. نظر دهنده گرامي! نگاه شما يخ مي بيند و شايد خنکي از چشمهايتان است. ما هم مخالف نقد نيستيم. البته سوال با نقد فرق مي کند که به نظر مي رسد در مورد اين شخصيت بايد سوال پرسيد و رفع ابهام از سوال کننده شود. براي نقد بايد ناقد اهليت نقد را داشته باشد نه اينکه تا چيزي به مذاق کسي خوش نيامد فرياد نقد و انتقاد سر دهد و از فهم زياد لبريز شود.
    + حميد 

    با سلام از اينکه متين و با وقار جواب داديد خوشم آمد. البته ممکن است سؤالاتي نسبت به عملکرد آيت الله مصباح وجود داشته باشد ولي با نيش و کنايه سخن گفتن و رطب و يابس بافتن دور از ادب است. در مورد سوال اول پرسشگر لازم است گفته شود اگر امام در مورد خطر انجمن حجتيه سخن گفته اند و شما متوقعيد موسسه آيت الله مصباح در جهت تبيين اين مساله گام بردارند بايد گفت حضرت امام در رد اسلام سرمايه داري و تاکيد بر اسلام پابرهنگان داد سخن داده اند حال سؤال اين است که امثال آقاي پرسشگر چه تبييني براي اين مساله داشته اند؟!
    پاسخ

    سلام. ممنونم از توجه شما حميد آقاي عزيز. پرسيدن سوال هم شرايط و حد و حدودي دارد و البته با نقد فرق مي کند که آن هم بايد فرد اهليت نقد را داشته باشد. از نکته شما هم متشکرم.
    سلام
    ضرب المثلي هست که ميگه به در بگيم ديوار بشنوه!
    به نظرم انگشت اشاره ي اين آدما شخصيت ديگري را نشانه گرفته اما ...
    ضمن اينکه در بيان انتقادهاشون (پرسش هاشون) به آيت الله مصباح هم اين قدر ساده لوحانه پيش رفتند که منه بي سواد هم مي فهمم که دست آويزي به ظواهر شايد بهتر و بيشتر براشون منفعت داشته تا مستدلات
    متنتون خيلي طولاني بود :)
    پاسخ

    سلام. براي رسيدن به قله بايد از دامنه ها گذشت و اينها هم همين کار را مي کنند. ممنونم از حضور شما.
    به به! به به!
    بسيار خوب!
    ادامه بديد! خيلي خوب بود!
    پاسخ

    سلام. ممنونم.
    با عرض سلام ...ببخشيد من ازشما يه کمک ميخواستم درمورد انتخاب موضوع پايان نامه ...من هم طلبه هستم و امسال سال آخرم ميشه ...البته تو اين چهار سال درگير اين سال آخر بودم ولي موضوعي که انتخاب کرده بودم بعد از 4 سال به اين نتيجه رسيدم که تحقيق و بررسي توش زياد بوده و تقريبا به حد يقف رسيده و ديگه جاي کار نداره ...يه موضوع ديگه انتخاب کردم در مورد مرگ در اديان مختلف که استاد راهنما گفتن در دانشگاه کار شده ...شما ميتونيد در اين زمينه به من کمک فکري بدين ...خيلي ممنون
    پاسخ

    سلام. بهترين فردي که مي تواند کمک فکري به شما بدهد استاد راهنما و اساتيدي هستند که شما را مي شناسند. يکي از مهمترين و اصلي ترين مراحل پايان نامه انتخاب موضوع است. اين مشکل را حقير هم براي پايان نامه دارم. به نظر مي رسد که در مسائل تربيتي کمتر کار شده است. بررسي ايده ها و نکات تربيتي اسلامي در قرآن و روايات و بررسي ديدگاه هاي انديشمندان مسلمان و تطبيق آن با دانشمندان غربي و تنيبه و تشويق و بسياري از مسائل تربيتي که کار نشده. البته موضوعات ميداني جالبي هم هست ولي سختي خودش را دارد. إن شاء الله موفق باشيد.
    بسم الله ...عرض سلام و خداقوت ...بسيار عالي نوشتين
    حکايت منتقدين جناب مصباح حکايت اشخاصي است که متشابهات رو گرفته اند و محکمات رو در گفته هاي ايشان کنار گذاشته اند ...البته جاي انديشه است دشمن شخصي رو نشونه گرفته که رهبر معظم از ايشون حمايت کردند و دقيقا درست نشونه گرفته اگر ايشون رو بزنن انگار رهبر رو زدن ...و غير از ايشون در مورد آقاي پناهيان هم اين موضوعات مطرح شده و تاسف بيشتر اينجاست که اشخاصي که قبول کردند کساني هستند که اداعاي شناخت و ديانت دارند اما بهتره سکوت کنم ...موفق باشيد ...
    اذا لقو الذين آمنوا قالو آمنا و اذا خلو الي شياطينهم قالو انا معکم انما نحن مستهزءون ...
    پاسخ

    سلام. ممنونم از توجه شما. همان طور که ذکر شد گاهي بايد شنيد و گذر کرد. عاقبت همه ما ختم به خير إن شاء الله.
    سلام
    خسته نباشيد
    واقعا مطالبتون ادم رو وادار ميکنه تا اخر بخونه حتي اگ خيلي طولاني باشه...
    استفاده کردم...
    اجرکم عندالله
    پاسخ

    سلام. ممنونم از توجه و عنايت شما.
    به دور از اين هوچي گري هاي سياسي روزنامه نويسان و سياست بازان نون به نرخ روز خور ،حرف ها و انتقاداتي به حضرت استاد و برخي طرفداران متعصب دارم ... برخي از فرمايشات نويسنده بي ادبي بود و البته برخي از فرمايشات شما هم خيلي متين نبود
    پاسخ

    سلام. البته ادب و انصاف و منطق در فرمايشات ايشان ديده نشد و فراتر از برخي بود. و از خداوند درخواست داشتن متانت در گفتار و نوشتار ميکنم. همچنين براي نقد و سوال که بين آن فرق است بايد منتقد اهليت و شايستگي آن راداشته باشد.
    بسيار کامل و جامع فرموده ايد.اي کاش روزنامه جمهوري در مقاله اي! هم سوابق علمي آقاي سيدضياء مرتضوي را براي خوانندگانش ذکر کند. به نظر مي رسد برازنده ترين! پاسخ به آقاي منتقد مقايسه سطح علمي ايشان با سطح علمي استاد مورد نقد قراگرفته ، است.
    پاسخ

    سلام. ممنونم. متاسفانه برخي دچار توهم مي شوند. با توجه به مقاله ايشان حتي چنين مقايسه اي هم شايسته علامه نيست. ايشان را بايد با شاگردان شاگرادن علامه مقايسه کرد.
    يا رب
    سلام و خسته نباشيد حضور شما
    خيلي جامع سخن گفتيد ان شاءالله که به گوش آنها برسد.
    يا حسين عليه السلام

    پاسخ

    سلام. ممنونم از توجه شما.
    + سيدمرتضي نقيب 


    احسنتم

    واقعا قابل استفاده و تحسين برانگيز بود. اجرتان با صاحب الزمان

    پاسخ

    سلام. ممنونم از حسن نظر شما سيد جان
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ چهارشنبه 5 تير 92 نوشته (پاسخ به پرسش از آيت الله مصباح) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. ممنونم. خدا قوت.
    + محمد 
    جناب مصباح که مدعي بودند 84 احمدي نژاد را علم کردند و 88 احمدي نژاد با حمايت ايشان 25 ميليون راي آورد چرا براي جليلي نتونستن 5 ميليون راي بگيرند ؟؟؟؟؟
    پاسخ

    سلام. در هيچکدام از سالهاي 84 و 88 و 92 ادعايي نداشتند. نه راي زياد و نه راي کمِ کانديدي، مربوط به ايشان نيست.
    عاليه . انشالله هميشه همين طور پشتکار داشته باشيد . يا حق
    پاسخ

    سلام. ممنونم.
     <      1   2   3      >