شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

تسبیح دیجیتال
+ [وبلاگ] *پاسخ به پرسش از آيت الله مصباح* دست به قلم شدن و نگاشتن شايد آسان باشد، اما آنچه مهم و البته دشوار است پايه و اساس نوشتار است. بسي جاي تعجب است که فارغ از دروغ و تهمت، حتي ذره‌اي جانب انصاف و مردانگي و اخلاق هم رعايت نمي‌شود. گاهي بايد شنيد و گذر کرد. http://mehraban63.parsiblog.com/Posts/142/
اما آنچه که بيش از همه مايه تعجب مي‌باشد، پرسشِ پرسشگري در روزنامه جمهوري اسلامي (1/4/92) است که نه تنها رعايت مراتب سائل و مسئول و استاد و شاگرد را ننموده است، بلکه پرسش‌ها شرايط ابتدايي يک پرسش صحيح و قابل سوال را هم ندارد.
بر خلاف ادعاي پريشگر، آنچه که از صدر و ذيل نوشته به دست مي‌آيد، رفع ابهام و بحث طلبگي نيست، چرا که براي دفاع از يک شخص خاص، دست‌آويز چيزهايي مي‌شود که بنا به گفته‌ي خودشان نه تنها تکراري (و البته جواب داده شده و روشن) است، بلکه در اصل پرسشها زحمت اندکي تفکر و تحقيق و بررسي هم نداشته‌اند!
بسي تعجب است که چرا روزنامه‌ي مذکور سهل انگاري و اعتبار خود را خدشه دار و چنين سوالهاي سطحي و ساده و ابتدايي را چاپ کرده است. همچنين سايتهاي مختلف نيز دچار اشتباه شده و به صورت انفجاري، اين مطلبِ به اصطلاح "انتقاد شديد از آيت الله مصباح" و در اصل سطحي و بي اساس را بازتاب داده‌اند.
از آنجا که مشي استاد بر اين است که همه تهمتها را بشوند و گذر کنند و به خاطر مصالحي به جان بخرند، بر خود لازم ديدم که اين پرسشها را پاسخ بگويم، گرچه ما نيز بايد بشنويم و گذر کنيم ولي هدف نشان دادن سطح و عمق پرسشهاست.
مطلبتون مفيد بود استاد هاتفي گرامي. قلمتون مستدام. :)
ممنونم از عنايت و توجه شما آقاي محمد مهدي عزيز:)
mp3 player شوکر
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top