• وبلاگ : مـــ هـر بـا ن
  • يادداشت : مصباحِ هدايت
  • نظرات : 6 خصوصي ، 32 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميم 
    اين ايرادبه شوراي نگهبان وارد است که آقاي غرضي را تأييد صلاحيت کرده نه به بنده که به صلاحيت آقاي لنکراني و اصلح دانستن ايشان از جانب آيةالله مصباح اعتراض دارم!
    در قضيه 22 بهمن، شما از کدام مسؤول پرسيديد؟هيأت تفحص مجلس و تذکر کتبي حاج آقا تهراني چيز ديگري مي گويد! بخصوص که خود ايشان تذکر مذکور را تکذيب نکردند و فقط امري شخصي دانستند! اين را جواب نداديد! آيا همين کفايت نمي کند که اطرافيان آقاي مصباح در عملکرد سياسي خود، گاه به خطا رفته اند وحتي مرتکب حرام و خلاف قانون شده اند؟يا حدّاقل،تقصير داشته اند؟آيا اين اطميناني به انتخاب اصلح از جانب آقايان باقي مي گذارد؟
    در خصوص اين که فرموديد آيةالله مصباح فرمودند برويد تحقيق کنيد توجه شمارابه روايت حاج آقاتهراني درباره چگونگي تعيين لنکراني وسپس جليلي جلب ميکنم: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920311001494
    که در آنجا گفته اند لنکراني رابه ايشان معرفي کردند!اين يعني،انتخاب ايشان، متأثر از انتخاب پايداري و در تأييد آنان بوده است و نه انتخاب خودشان و سپس توصيه تحقيق به جبهه پايداري! اينهم خود، عويصه اي است.از طرفي آيةالله مي فرمايند من ايشان را اصلح مي دانم و شما برويد تحقيق کنيد(با همان عبارات کذايي)و از طرفي حاج آقا تهراني مي گويند مااز بين 21 نفر به ايشان رسيديم و بعنوان اصلح به آيت الله معرفي کرديم! کدام روايت درست است؟!
    بگذريم که در افراد مد نظر آقايان پايداري اشخاص خاصّي بودند که به سليقه فکري ايشان نزديک تر بودند و بقيه يا سازشکار يا بي بصيرت دانسته شده و کلا حذف شده اند! اين هم شاهد ديگري بر خطا رفتن آقايان است. آيا دفاع از «گفتمان انقلاب» فقط توسط کساني ممکن است که به طرز فکر آقايان نزديک باشد؟ آيا ديگران نمي توانند نمايندگاني براي «گفتمان انقلاب» باشند؟! آيا واقعا در تشخيص اصلح، همه جوانب را سنجيده اند؟ آيا گفتمان انقلاب فقط در يک جمله استقامت(بخوانيد پايداري)خلاصه مي شود؟ آيا جايي براي کارآمدي، تيم کاري قوي، بابرنامه بودن، و رصد و برنامه ريزي حداقل از چند ماه قبل از انتخابات در انتخاب اصلح نقشي ندارد؟!
    آيا کسي (به قول حاج آقا تهراني:)قبل از اين به دنبال نامزد شدن نبوده و فقط بر اساس وظيفه آمده! مي تواند اصلح باشد؟!
    پاسخ

    سلام. در نظرات قبليتان فرموده بوديد که عدم احراز صلاحيت ايشان و نداشتن حداقل هاي رياست جمهوري دليل بر اشتباه علامه است که با توجه به احراز صلاحيت کانديد نامبرده شده نتيجه مي گيريم که آن قدرها هم نظرات کارشناسان ملاک نيست و طبق آن نمي توان بر علامه خرده گرفت. اينکه شما اعتراض داريد بحث ديگريست و نظرتان محترم است. از مسئولين اطلاعات پرسيدم که نسبت به ماجرا اطلاع داشت، جوابتان را دادم. که اگر کسي در آن جريان خطا رفته باشد محکوم است. از تذکر داده شده اطلاعي ندارم و مطمئن نيستم و حتما خواهم پرسيد. بزرگوار اگر بنا به يک پا داشتن مرغ است بحث ديگريست. اما شما برگرديد به سخنان مطرح شده ي بي اساسي که در کامنتهاي قبليتان است. و البته بار ديگري هم تکرار مي فرماييد. علامه فرمودند که از هفت سال پيشت در مورد دکتر لنکراني به نتيجه رسيده اند و با وجود اعلام نظر جبهه پايداري نظر آنها را تاييد مي کند. اتفاقا ايشان با توجه به حضوري که چند سال در موسسه دارم به هيچ عنوان متاثر از نظر ديگران نيستند و به راحتي نظر کسي را بدون دقت نظر و بررسي قبول نمي فرمايند. اگر بداند که نمي تواند که احساس وظيفه نيست. احساس وظيفه اين است که شخص اين توانايي را در خود مي بيند و سپس با نبود فرد خوب احساس وظيفه مي کند و وارد مي شود. بزرگوار سخن آخر حقير اينکه اگر اين اشکالات ساده و ابتدايي به علامه وارد بود مقام عظماي ولايت هيچگاه در مورد ايشان آن جملات را به کار نمي بردند. باز هم با دقت بخوانيد.