• وبلاگ : مـــ هـر بـا ن
  • يادداشت : مصباحِ هدايت
  • نظرات : 6 خصوصي ، 32 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميم 
    تعجب مي کنم که مي فرماييد هيچکدام از بچه ها (بخوانيد اساتيد) مؤسسه امام خميني در حادثه 22 بهمن نقش نداشتند. پس آن تذکر کتبي که استاد اخلاق ما، جناب حاج آقا تهراني پس از اعلام نتيجه هيأت تحقيق و تفحص مجلس دريافت کردند (که البته خود ايشان هم انکارش نکردند و صرفاً آن را امري شخصي قلمداد فرمودند) چه بود؟! جلساتي که پيش از22 بهمن از جانب همين اطرافيان آيت الله مصباح براي افراد حرمت شکن برگزار شده بود چه بود؟!
    و اينکه، عدم صلاحيت دکتر لنکراني را امري شخصي و اختلافي مي دانيد نيز جالب است. زيرا به اذعان بسياري از بزرگان و سياسيون ايشان در عين کمال و درايت و تقوا و ايمان، در حدّ رياست جمهوري نبودند و قطعا رد صلاحيت مي شدند و اين يعني آيت الله مصباح در انتخاب اصلح به خطا رفته است. آن هم خطاي غير قابل بخشش. زيرا حد اقل قسمت قابل توجهي از کارشناسان سياسي و ... فردي که ايشان اصلح مي دانستند را اصلا واجد حداقل هاي صلاحيت رياست جمهوري نمي دانستند.
    اين يعني، آيت الله مصباح، و اطرافيان تأثيرگذار ايشان، به خطا رفته اند. و احتمال اينکه درمورد آقاي جليلي هم به خطا بروند زياد است!
    حرف زياد است و مجال کم. اميدوارم خداوند همه مان را به راه راست هدايت کند و از مسير انقلاب دور نکند.
    پاسخ

    سلام. آنچه که ما از يکي از مسئولين مربوطه پرسيديم اين بود که هيچ کدام از بچه ها و اساتيد در آن حادثه نقش نداشتند. مربوط به يکي از ارگانهاي ديگر بود که تعدادي دستگير شده اند. جناب آقاي روان بخش هم قم نبودند و روحشان هم خبر نداشت. اگر هم چنين جلساتي بوده است قطعا محکوم است و مورد حمايت نيست ... کانديدي که خودش هم تعجب مي کند از تاييد صلاحيت شدن و ادعا مي کند که 55 ميليون راي دارد در حد رياست جمهوري است؟! جالب است که هر چه علامه مصباح و مرحوم حضرت آيت الله خوشوقت و برزگان جبهه پايداري مي گويند خطاست و بي بصيرتي و بي سليقگي سياسي و هر آنچه مخالفينشان مي گويند صحيح است و کارشناسانه. دکتر لنکراني چه چيزي از بقيه ي کانديدهاي فعلي کم داشت و دارد که انتخاب علامه اي بصير و زمان شناس به خطا رفته اند نمي دانم. از حوصله شما هم ممنونم. بسي از صحبت با شما خرسند شدم. إلهنا لا تکلنا الي انفسنا طرفة عين أبداً