• وبلاگ : مـــ هـر بـا ن
  • يادداشت : مصباحِ هدايت
  • نظرات : 6 خصوصي ، 32 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميم 
    [ادامه کامنت قبلي]...چرا؟ چون قبلا در پاسخ به آيت الله مصباح گفته بود که من به رياست جمهوري فکر نمي کنم و توانايي آن را ندارم. و متأسفانه اکنون رقيب آقاي لنکراني شده و مغضوب آيت الله مصباح. و البته بعد از انصراف (بخوانيد رد صلاحيت بي سر و صداي) آقاي لنکراني، ورق بر ميگردد و نامزد محترمي که خود را ناتوان در رياست جمهوري مي دانست، و اکنون بعد از دو هفته احساس مسؤوليت کرده و اين توان را پيدا کرده است (بدون هيچ برنامه و تيم کاري قوي) ناگهان اين انسان کانديداي اصلح استاد بزرگوار حضرت آيت الله مصباح مي شود! اين يعني انتخاب آيت الله مصباح اشتباه بوده و هست. لااقل مي تواند اشتباه باشد! پس انتخاب ايشان نمي تواند کمکي به من و شما بکند و ايشان نمي تواند در اين موضوع چراغ هدايت باشد!
    آخر کلام اينکه تمام جملاتي که در بحث تقوا و تدين و علم ايشان گفتيد، مقبول و صحيح است. ولي هيچ دلالتي بر اصلحيت فردي که ايشان از آن حمايت مي کند ندارد و هيچ دلالتي بر عدم خطا پذيري ايشان ندارد. و هيچ حجيت شرعي بر ترک تحقيق درباره تک تک کانديداهاي اين دوره ايجاد نمي کند.
    آقاي مصباح در مسائل علمي چراغ هدايت است ولي در مسائل سياسي، اين روزها براي خيلي ها، از جمله بنده، خالي از حجيت شرعي و عقلي است.
    خدا حفظش کند و همه ما را به راه راست هدايت کند!
    پاسخ

    سلام. بزرگوار احساس مي کنم که همين پست حقير و منابعش و آن لينک گذاشته شده در کامنت قبلي را يا اصلا نخوانديد! يا همراه دقت و حوصله نبوده است. تعجب مي کنم از شما، از تحقيق و تفحص و بحث و بررسي و عقلانيت سخن مي گوييد ولي خود شما اطلاعاتتان ناقص و نادرست بوده و حتي زحمت رفتن و يا دقت در مورد سخنان ايشان را به خود نداده ايد. همان فيلمي که ايشان جناب آقاي دکتر لنکراني را معرفي کرده بودند فرمودند که برويد تحقيق کنيد. سخنراني اي که در جلسه کانون طلوع داشتند اتفاقا در مورد همين اختلاف نظرها در مسائل دقيق اجتماعي را فرمودند. صد البته ايشان معصوم نيستند و احتمال خطا هست و هيچ کس قائل به اين نيست ... اما آن چيزهايي که شما بر آن خرده گرفتيد و خطا ناميديد: در مورد آقاي لنکراني که عرض کردم تشخيص خودشان است و فرمودند که برويد تحقيق کنيد و اين نتيجه بررسي هفت ساله بود که با توجه به اعلام نظر جبهه پايداري ايشان هم تصريح و تاييد کردند. ادامه در کامنت بعدي شما...