• وبلاگ : مـــ هـر بـا ن
  • يادداشت : مصباحِ هدايت
  • نظرات : 6 خصوصي ، 32 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميم 
    متأسفانه آيت الله مصباح خودش و ديدگاه سياسي ش را محصور کرده است در آدمهاي خاصّي که گاهي با تند روي (دقت کنيد: گفتم تند روي و نه استقامت!) همين باعث شده که روزي شخصي را مورد تأييد امام زمان عج قرار مي دهد و روز ديگر وي را فراماسونر مي داند. روزي زير آسمان اصلح از يک آقايي سراغ ندارد و چه بسا روز ديگر، وي را بي کفايت ترين انسان روي زمين بداند! روزي با نامزدي قهر مي کند که چرا در کانديداتوري با ايشان مشورت نکرده است و روز ديگر، وي را نماينده ي جبهه پايداري! معرفي مي کند!
    ما خيلي مديون آيت الله مصباح هستيم. ولي اشتباه هاي پياپي ايشان و تأثير پذيري محض از اطرافيان خاصّ و معلوم الحالشان! نشان داده که وي ديگر براي امثال من «چراغ هدايت» نيست. چراغ هدايت، ديگر براي من عقلم است. و ترجيح مي دهم، در اين امور چشم بسته و نادانسته از کسي تقليد نکنم!
    پاسخ

    سلام. اين که احوال اشخاص متفاوت مي شود ربطي به علامه ندارد و اين در تاريخ هم بسيار بوده است، نظير بلعم باعورا و طلحه و زبير و... اين مطلب رو با دقت بخونيد: http://baharbia.blogfa.com/post-535.aspx اگر ايشون اشتباهات پياپي داشتند هيچ موقع توسط امام خامنه اي در سال 89 آن طور خطاب نميشدند. نميدانم متن رو با دقت خونديد يا نه! برخي واقعيت رو در مورد ايشون وارونه جلوه مي دهند. إن شاء الله اين عقل ما را به سر منزل مقصود برساند، چه بسا عقلها صاحبانشان را به ورطه هاي هلاکت انداخته اند!